Monday, October 25, 2010

Wow !! Penyokong terlampau??



Foto - Kredit to APC

18 comments:

Anonymous said...

jantan? pakai bra? comolot dengan jantan? cilako cilako cilako

Anonymous said...

macam perempuan. takde bulu ketiak. hehe

Anonymous said...

stadium bukit jalil akan mengalami kehancuran pada 30/10/2010 akibat kebodohan penyokong kelantan...tak kiralah dia menang atau kalah

Anonymous said...

inilah ajaran pas.....

Anonymous said...

hebat ..tokoh isle tersohor baru jh dinobatkan tokoh membangun bersama isle 20 tahun...

Anonymous said...

so sucks

ISAC said...

Ahli PKR ke?

Anonymous said...

geli sial..ada jugak manusia lagu ni..itu adegan yang orang nampak, kalau yang orang tak nampak lagi la teruk.

Anonymous said...

Pempuan lah, lentok badan dia, lepas tu ada gelang, kalau pempuan, ish x 3 hampa takda agama ka N. ajis ajar hampa macam mana, kalau lelaki, gila x 3.

sure lepas tu balik rumah ehem-ehem 2 lawan 1

Anonymous said...

mak aih..memalukan negeri serambi mekah..pemimpin pas nak salahkan siapa pulak niii

berbulumatahitamku said...

HAHAHA...ANAK REMAJA SERAMBI MEKAH!!! HEBAK HEBAK MU..CHE TOK GURU MU GOK

Anonymous said...

Inilah hasil perjuangan Nik Ajis dan Orang Pas Selama 22 tahun. Syabas kerana Tok guru mendapat pencalonan Tokoh Pembangunan Bersama Islam... Dan anak Kelantan Bersama bergerak membina Islam PAS.

Aku tunggu komen U-lemak PAS mengenai hal ini....

berbulumatahitamku said...

HOK ALOH SAMA RATA SAMA RASA DEPE BELAKE SAMA SAJA...

shonzu said...

Eh, itu ada orang menyamar jadi penyokong Red Warrior la.... tak pun ada orang sengaja super impose gambar2 tu.

Saudara2 ni tak baik la buat macam tu... nanti ada yang 'tersungkur' masuk IJN lagi sekali....dapat makan free. Hehe

Anonymous said...

ni semua keje umno.hahah

Anonymous said...

pondam siam ni... tetek pun takde, tulang selangka macam jantan..

- puff daddy -

Anonymous said...

Celako, celako, celako weih...

Anonymous said...

kelantan babi!!!!serambi mekah la konon~hanco nama mekah ja~~makan bub bnyak sgt!