Thursday, October 7, 2010

Lelaki dirogol tiga wanita secara bergilir-gilir !!


HARARE - Seorang lelaki Zimbabwe mendakwa sekumpulan tiga wanita menculik, memberinya dadah sebelum merogolnya dalam kejadian serangan seks ke atas lelaki yang berlaku buat kali kelima dalam tempoh setahun, kata seorang jurucakap polis semalam.

Lelaki berumur 26 tahun itu memberitahu polis dia ditawarkan untuk menumpang kenderaan yang dinaiki wanita berkenaan di bandar Bulawayo selatan Zimbabwe.Namun, lelaki itu kemudian tidak sedarkan diri apabila tubuhnya ditolak ke belakang manakala kepalanya ditutup dengan pakaian semasa berada di dalam kenderaan tersebut.Dia mendakwa tidak sedarkan diri selepas diberikan sejenis bahan yang rasanya seperti alkohol."Selepas dia terjaga, lelaki itu berada dalam keadaan bogel dan wanita-wanita itu merogolnya bergilir-gilir dan menderanya," kata jurucakap polis itu, Wayne Bvudzijena.

Lelaki itu memberitahu polis, dia tidak sedarkan diri selepas serangan itu tetapi kumpulan wanita tersebut kemudian bertindak meninggalkannya."Wanita-wanita itu mengambil wang sebanyak AS$300 (RM929.25) dan telefon bimbit," kata jurucakap polis tersebut.

Kejadian yang berlaku pada Jumaat itu merupakan serangan kali yang kelima dilaporkan pernah berlaku di beberapa tempat di negara ini melibatkan sekumpulan wanita pelbagai saiz badan."Ia mungkin satu kumpulan atau lebih yang melakukan kejadian itu.

Dalam semua kes, si mangsa tidak sedarkan diri dan mereka diberikan dadah supaya berasa pening," kata jurucakap tersebut.Serangan seks yang dilakukan oleh sekumpulan wanita ke atas seorang lelaki dilaporkan buat kali pertama pada November tahun lalu.Menurut akhbar Herald, dalam serangan itu, tiga wanita menculik seorang lelaki berumur 18 tahun.

Pada Februari lalu, empat wanita memaksa seorang lelaki berumur 25 tahun untuk melakukan hubungan seks dengan mereka. Bulan lalu, seorang lelaki berumur 44 tahun yang dipaksa memakai kondom menjadi mangsa rogol dua wanita.Seramai tiga wanita turut merogol seorang lelaki berumur 30 tahun yang telah diberikan dadah.Berdasarkan undang-undang Zimbabwe, dakwaan merogol hanya dikenakan terhadap lelaki. - AFP

Nasionalis1982 : Fuh...nasib baik kejadian ni berlaku di Zimbabwe dan bukannya di Malaysia. Aku tak sanggup dirogol wanita..keh keh keh

7 comments:

ISAC said...

Kalau cantik mcm Paris Hilton....

X sempat dia rogol engkau agaknya....Dah terbalik pulak... :)

Anonymous said...

kalau paris hilton atau megan fox..gua rela...hahahaha

nuhanuddin said...

kih kih...mak hitam tu...huhuhu

mat saga said...

kalau macam elizabet wong atau teresa cock pulak macam mane....?? ada sanggup

rinandamku said...

kalau teresa cock atau elizabeth ..aku kena fikir 3 kali , nak cium mcmana , dia makan babi bro !

bolehhh ...dgn syarat dia kasi pening saya dengan dadah ! takpe kot ..

Wake UP! said...

Kat Malaysia lagi hebat. Ada peliwat bersiri yang merogol coffee boynya.

putera.makasar said...

aku tak kisah kalo eli wong dan teresa cock nak rogol aku.
tapi biar lah dua2 sekali..
ala dia makan babi ikut mulut...yang nak dijolok yang bawah.
pakai dettol,n air suam kasi cuci..
dah sedap lupa semua..bila sudah..kasi terajang je..