Sunday, September 26, 2010

Statement pemimpin PKR mengenai mesyuarat perwakilan yang kebanyakannya kacau bilau..Hancur ! Hancur !


Kerusi meja berterbangan !!
Peti-peti undi dipecahkan !!
Kertas-kertas undi bertaburan !!

Adegan ini bukan berlaku dalam kelab pening lalat atau kelab peminat dafi, tetapi ia berlaku dalam parti PKR...kah kah kah...

Perwakilan hadir bermesyuarat untuk pilih ketua....bukan nak bincang sapa yang buat bubur lambuk..kah kah kah...

Mesyuarat PKR meriah dengan aktiviti 'sodom menyodom'....kah kah kah

Paling kelakar, pemimpin tertinggi PKR beri 'pujian dan penghargaan' ...kah kah kah...bagi statement lawak macam badut sarkas...kah kah kah

Suasana pemilihan parti meriah ...kah kah kah....
Medan persiapan untuk pilihanraya umum ...kah kah kah




Urus meeting pun dah haru biru dan kacau bilau...inikan pula nak urus negara...
Jahanam !! Jahanam !! Jahanam !!



6 comments:

Tamingsari said...

Haha...

Lawak lawak juga... add blog teman dlm blog tuan.

http://blogtamingsari.blogspot.com/

Anonymous said...

Yg pasti ada nanti puak2 bangang PKR yg tuduh UMNo yg rancang buat kecoh tuuuu.

Dan yg tak ketinggalan ialah peranan media arus perdana buat kacau,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Tunggule nanti tengok le ada saja komen mereka nak burukkan UMNO dan BN...

Anonymous said...

Apa apa pun umno yg terkena kita akan lihat ada saja yg tak kena dengan umno lebeh lebeh lagi Anuar akan keluarkan kenyataan yg org umno yg besar besarkan cerita ni bagitahu kat org PKR ya itu makna nya PKR akan lingkup kerana kerja fitnah umno je lagi pun org dah benci dengan Anuar dan puak puak dia lah ni ahli mereka yg tolak dia bukan ahli umno.

Ezzu Raza said...

eh..korang ni..tak nampak ker..kipas tu la yang buat semua berterbangan!!!..kan kipas besar tu..hehehe..tu yang saifuddin ckp meriah tu..huhuhu..

Anonymous said...

mesti diorg ckp umno yg buat semua nii... comfirm punye... sbb aku selalu tgk coment org2 PKR yg bg jawapan sama... pasti dia cuba spin x9 lagi... kita tgk.. betui tak..!!

Anonymous said...

"..pemilihan parti meriah..

Hang dag gila ka Din oii...macam ni hang kat meriah...BABI sungguh hang ni..bagi malu parti kita ja...ingat pari tupperware ka... meriah kepala hotaq mak hang..