Wednesday, September 8, 2010

Gempar !! Ahli-ahli Melayu DAP cawangan Lembah Kinrara




Sumber ini diperolehi daripada satu laman blog pemimpin pembangkang.

Menurutnya, cawangan DAP Lembah Kinrara ini telah ditubuhkan pada tahun lalu dan majoriti ahlinya adalah Melayu.

Ahli-ahli Melayu DAP ini telah melaksanakan mesyuarat agung tahunan termasuk juga majlis berbuka puasa.


Jika benar apa yang sedang berlaku ini maka dalam PRU akan datang, kita akan dapat saksikan orang Melayu bertanding atas tiket DAP.



19 comments:

Anonymous said...

cantikkkkkkkkkk...!!!!!!!! Demokrasi berkembang. Katakan "TIDAK" kpd perkauman...

ejarll said...

tahniah kepada melayu DAP ini, TAHNIAHHHHHHHHHHHHHHH sgt2...

melayu yg akn lupa bagaimana melayu itu wujud d tanah melayu...

haramjadah...

Anonymous said...

celaka punya melayu...melayu nilah buat aku malu panggil diri aku melayu...pakai koopiah ke idak..mereka inilah melayu kategori celaka...

Anonymous said...

kenapa mereka pilih DAP dan bukan PAS ?? ooh yaaa...pas pun macam hamPAS..

reez said...

aku harap bende ni tak betol ar..
tp kalo betol maka akan jatuhlah sumpahan aku pd melayu pengkhianat bangsa ni..

Anonymous said...

Lembah Kinrara adalah kawasan jajahan Teresa Kok dan Gobind Singh Deo

shonzu said...

Aik, kenapa Terasa Cock tak beri sumbangan 'gula2 politik raya' dalam masjid?? Bukankah puak2 hamPAS kata orang bukan Islam (termasuk perempuan kafir berhadas besar) pun boleh berada dalam masjid untuk beri sumbangan.

Dah takut kena bambu lagi kot... memang terserlah kejahilan puak hamPAS dan Melayu Dapig selama ini.

Anonymous said...

kita hanya mampu melihat. kita tidak mampu berbuat apa-apa kerana mereka mempunyai kuasa politik di negeri Selangor.

mereka yang mengundi DAP/PR pasti terharu dan bangga melihat hasil kerja tangan DAP ini.

Anonymous said...

Inilah contoh melayu yang kena beli. Tak sedarkah cina teresa tu pernah melarang azan diudarakan. Semoga Allah memberi hidayah pada mereka. Cina teresa tu cuma nak pergunakan mereka sahaja. Sedarkah wahai melayu dap.

Anonymous said...

bangang punya orang. teresa cock tu tulisan jawi pun dia dah protes. tu bagi gula2 pasal dia tau melayu kalau bagi duit jer akan sokong dia. haramjadah punya teressa COCK tu. macam pepatah cina kata. kalau nak ajar kita jangan bagi ikan. kita bagi jala. tapi dia bagi ikan. tu yang melayu2 bangang ni suka sangat. lepas ni kampung korang semua kena jual la dek teresa cock dan biaDAPtu,. lepas tu kau nangis darah pun tak guna. lihat kg buah pala. kg bt maung...

Anonymous said...

jika orang melayu itu tidak suka kepada UMNO, dia punya pilihan iaitu samada menyertai PAS.

tapi kalau DAP menjadi pilihan mereka, maka terbukti PAS itu amat hina dan tak boleh diharap. hahahaha.

PAS yang asyik melePAS

Anonymous said...

hanya melayu2 yang bodoh dan akal singkat aje yang menyokong DAP termasuk PAS yang dah hilang arah tuju perjuangan islamnya...nak confirm tanya nik ajis..kelate

Jeffry said...

MUDAH2AN MELAYU2 TU SEME MASUK SYURGA KRISTIAN PLAK KEHKEHKEH

SALAM LEBARAN MINALAIDIL WALFAIZIN BRO..SALAH DAN SILAP, TERKASAR BAHASA, TETOLAK TAK SENGAJE WA MINTAK AMPUN BRO!..KOSONG-KOSONG BRO :D

Anonymous said...

Kopiah Yang Di Beli dengan harga yang murah......

Anonymous said...

Mngkin melayu tu semua tak nak masuk PAS sebab mereka tak nak kan berwali syaitan kot sebab hanya Syaitan sahaja yang suka berkawan dengan syaitan, fatwa wali syaitan yang bernama little nicky ni jelas sesat dan menyesatkan jadi melayu ni semua memilih parti biaDAP, mungkin juga nanti bila datang PRU 13, tok imam situ hendak bertanding atas tiket parti biaDAP kot? dunia dunia sekarang ni orang pakai serban pun jual mak bapak diorang kerana duit gula gula dan tiket kerusi wakil rakyat.

Anonymous said...

naper tak nak masuk PAS? PAS pun dah mcm DAP.. 2x5.. 5x2... sama jer... dua2 nk menghancurkan Islam dan Melayu... abis tu buat ape masuk PAS.. masuk DAP senang naik... silap2 kalau tunku aziz (betulkan kalau saya salah) tu mampus leh jadi timbalan pengerusi.. bawah sikit dari karpal... ok ape...

Anonymous said...

klu betul pun x pelik..skrg nie mmg pelik2 dah...

Anonymous said...

said said,,,,aku nrasa kau ni memang x tau perkembangan..kau yang mudah dibeli,,dengan air liur je,,kau blajar politik dulu,,,baru bercakap,,,,kau tengok je ler,,kau sekarang,,org melayu sekarang sejak bn perintah ,,,apa yang ada,,keu tau skit jer brooo....orang dah kaya ler,,kau beru terhegehhhh,,,huhuhu,,kau memang malang,,,,

Anonymous said...

ni la contoh melayu lupe melayu... aku x reti nak cakap ape dah... cakap pakai kaki tangan rasenye bru dia paham kot...