Friday, September 17, 2010

Ramainya pengampu dalam PKR


Ramainya pengampu-pengampu Azmin dalam PKR. Lihatlah wajah-wajah mereka dari kiri ke kanan. Ada wajah yang kita kenal, ada juga wajah yang kita tak kenal. Namun, bila dah sanggup berdiri sama baris maka rasmilah mereka sebagai pengampu Azmin.


Kesian Zaid..hangpa biaq dia sorang-sorang. Zaid pun Melayu macam hangpa. Zaid pun nak bertanding jawatan Timbalan Presiden jugak. Mana penyokong Zaid? Tak kesian ka hangpa tengok Zaid 'keseorangan' melawan Azmin?


'Tak apalah' kata Zaid. Perwakilan PKR yang layak mengundi ada hampir 400 ribu orang. Gambar kat atas tu cuma ada beberapa kerat orang saja. Tak perlu nak gundah gulana.


Baguih juga ada 'tradisi sidang media' dalam PKR. Melalui gambar, kita akan tahu kenal mana satu kawan dan lawan.



2 comments:

Wak Jengkol said...

Salam Ziarah

Wak dah linkan blog hebat ni di blog list wak..

Selamat Hari Raya

Nasionalis1982 said...

terima kasih.