Sunday, July 4, 2010

Tschuss Maradona !!

Tschuss Maradona bermaksud bye-bye Maradona.

4-0??? Oh...macam tidak percaya. Ini konspirasi. SPRM tolong siasat !!

Klose : Siapa nak ikut aku pegi dangdut lepas abis match ni?
Ozil dan Muller : Aku nak ikut..aku nak ikut.

Adeh..dah le kena belasah. Abis duit judi aku.

Nasib baik kalah. Tak payah la aku nak berlari bogel kat Buenos Aires.
Hehe.. (sambil buat muka sedih)


Jom kita balik kampung..tak payah mandi. Kita terus pegi airport.
Pesawat dah tunggu.

2 comments:

Ms Pearl said...

kesian pulak tengok muka primadona ni :D

Nasionalis1982 said...

Messi : Ini salah bola Jabulani.

Higuain : Bola Jabulani made in Germany.

Tevez : Sukar untuk kami bermain di altitud tinggi.

Maradona : Salah saya sebab benarkan pemain melakukan sex sepanjang kempen piala dunia.