Wednesday, November 30, 2011

Lisa Surihani & Zed Zaidi : Persidangan UMNO


7 comments:

Otak Geliga said...

aku harap sgt Lisa Surihani dtg umah aku merayu undi......aku mesti pilihhhh.....ekekekeke

ni bukan takat org UMNO je cair.....yg duk atas pagarpun berebut nak turun & pro pembangkangpun terhegeh2 mengaku org UMNO.....hehehehehe

PAS jgn jeles....kau amik la Ostat Bob tu.....kami amik Lisa & Zed....hehehhe

Anonymous said...

bukan setakat yusri tengok meleleh pak-pak lebai parti warna hijau pun meleleh wakakakakakaka ni baru sorang belum yang lain lagi mai .... DUNIA OH DUNIA

Anonymous said...

PAS duduk diam2..hangpa dah dapat ustaz teksi tunai. PKR pulak ada Wardina. UMNO ada Lisa Surihani. Jangan jeles nooo.

Anonymous said...

Tak ada lansung rasa janggal tak bertudung di tengah khalayak wanita yang bertudung.....

Anonymous said...

asyik asyik tudung tudung tudung.
pakai tudung gerenti masuk syurga ke?

Yg pakai serban pun belum tentu masuk syurga.

Benggali pun pakai serban..ada janggut.

Anonymous said...

yg x pkai tudung gerenti kena seksa kt neraka...

azieyan said...

ala...neraka syurga..smua tu kt tgn allah..kta smua mnusia biasa...apa hak kita nk tntukn org tu msk syurga ke neraka...kta sndiri pn blum ckup amal ibadat nk ckp kt org cmna...