Friday, November 26, 2010

Lihat penampilan Ratu Elizabeth dalam masjid.

ABU DHABI - Pemerintah Britain, Ratu Elizabeth II mencuri perhatian media negara kelahirannya apabila baginda menutup rambut, memakai kot labuh bersulam kristal Swarovski dan berkaki ayam semasa melawat ruang solat Masjid Sheikh Zayed di Abu Dhabi kelmarin.

Sebelum melawat ruang solat masjid berkenaan, baginda memberi penghormatan di makam Sheikh Zayed yang merupakan pengasas negara UAE.

Baginda kemudian membuka kasut sebagai tanda menghormati ajaran agama Islam sebelum memasuki ruang solat utama masjid itu.

Semasa berada dalam Masjid Sheikh Zayed, Ratu Elizabeth II berkesempatan melihat sekumpulan gadis membaca kitab suci al-Quran. - Petikan dari Kosmo

Nasionalis1982 - Ratu Elizabeth pun tahu adab sopan ketika berada dalam tempat orang Islam beribadat. Bagaimana pula dengan penampilan orang dalam gambar di bawah? Ostat kat sebelah tu tak bagi apa-apa nasihat ka?

Teo Nie Ching (Ahli Parlimen DAP Serdang)

7 comments:

Badut Rakyat said...

salam 1 malaysia...sy telah paut kan blog anda utk blog sy..kalau boleh paut kan blog saya yek utk blog anda..terima kasih dan salam perjuangan dari saya,penulis badut rakyat..

http://badutrakyat.blogspot.com/

Nasionalis1982 said...

tuan badut rakyat,

terima kasih. Blog tuan juga akan saya link kan.

adf55650 said...

Kafir pun tahu menghormati adab Islam. Maknanya sekarang ni PAS lebih teruk dari kafir lah.

Anonymous said...

ostat tu dok belakang sikit...nak tengok pungkoq cina rasis tu kotttt...

Anonymous said...

haha si mah mah tu korang x nk cite lak ke? haha

Anonymous said...

Kafir ni masuk masjid kemudian guna pembesar suara (mikrofon) boleh pulak dah? Di Penang orang Islam nak baca al-Quran sebelum masuk waktu Subuh dilarangnya guna pembesar suara. Haru biru dah Pakatan Rakyat ni!

Anonymous said...

Kafir guna mikrofon beri ceramah politik dalam masjid boleh pulak dah! Orang Islam sendiri nak tegakkan syiar Islam dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran ditegah. Pelik bin ajaib!