Monday, April 19, 2010

Muslimat PAS, yang mana patut rakyat contohi?

Sekali sekala aku selak jugak serakah daily. Opss...silap. Harakah Daily. Nak tengok berita terbaru puak sana. Terbaca satu berita tentang Muslimat Pas ni. Wow!

Bagus..bagus...tapi...kenapa baru sekarang Muslimat Pas minta ia dicontohi? Kes yang dulu tu kenapa tidak minta ia dicontohi jugak? Kes yang mana tu? Kes mana lagi...kes gadis lenjan tu laa...


Mulanya, Elizabeth Wong nak letak jawatan atas dasar prinsip. Tapi tak jadi. Namun, tiada pulak Muslimat Pas yang mendesak beliau letak jawatan. Malah, melaungkan agar Elizabeth jangan meletak jawatan. Pelik kerana isunya tetap sama iaitu melibatkan individu yang bermoral rendah dan terlibat dengan skandal. Wahai Muslimat Pas, hipokritkah anda? Double standardkah anda? Kepura-puraan kah anda?



p/s - terima kasih harakah sebab ada arkib berita. Memudahkan blogger untuk korek berita tentang PAS.

6 comments:

Media Cyber said...

HARAM dorg PR selangor nak melepaskan Elizabeth wong..

katak lompat sejati said...

ko lah yng bangang buat perbandingan pakai kepala lutut...kes chua soi lek tu betul..patut lah ketua wanita MCA tu letak jwatan...tak tau le ade orang lain ambil anu chua soi lek pi letak dlm...anu pompuan tu...kes elizabeth wong kena naiya...nape lak dia nak letak jwtn.....ko pikir pakai otak lah bodoh...kalau ade orang ambil gambar ko tgh telanjang lpas tu sebar..kat umum...ko nak pegi bertapa kat gunung ke...malu memang malu tapi...bkn ko yg buat ,,,ko faham ke bahlol

Anonymous said...

katak puru, ini soal isu mentaliti muslimat PAS yang tidak konsisten dan hipokrit. ada paham ka puru?

Anonymous said...

Dah nama pun PAS, Pendukung Ajaran Syaitan, perangai pecacai2 dan balaci2 serta tentera2 Unit Amal depa pun serupa tuan dia la.... munafik!!!

Anonymous said...

PAS = Parti Ajaran Sesat

kalau Parti Islam SeMalaysia, dia patut jadi PIS..!

Entah ler...

Anonymous said...

hehe...

PAS PIS PUS=Parti Untuk Setan