Saturday, October 10, 2009

Kepada pengundi Bagan Pinang, Ayuh ! nafikan keputusan tinjauan di Yahoo! Pools

Hampir seminggu saya tidak memberikan input terbaru dalam blog ini. Posting terakhir adalah berkenaan perlawanan bolasepak antara Chelsea dan Liverpool. Tak sangka ramalan saya bahawa jaringan dalam perlawanan tersebut iaitu 2-0 menjadi realiti. Kesian pada The Kops. Saya rasa pasti ada kalangan The Kops yang ambil MC sebab malas nak pergi keje keesokan harinya sebab tak tahan kene kutuk. Bukan ape..bila dah bolos dua gol, kebanyakan handphone The Kops akan terima SMS berbau 'kutukan mesra'.

Saya ada juga hantar SMS pada sorang member The Kop. SMS saya seperti ini :

"Mascherano, thank you very much"
"Liverpool YNWA - You'll Never Win Again"


dan, member saya reply SMS. Ringkas saja.

"Haaakkkkk ptuiihhhhhh"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saya tinggalkan isu bolasepak kerana ada isu lebih besar yang
ingin diutarakan iaitu menjelang PRK Bagan Pinang esok.

Bila saya masuk ke laman web Yahoo! Malaysia sebentar tadi, saya terlihat ada satu undian atau tinjauan berkenaan PRK tersebut dibuat.


Soalan undian tersebut mudah. Siapa bakal pemenang PRK Bagan Pinang pada Ahad ini?

a) Zulkefly Omar - PAS
b) Isa Samad - UMNO
c) Tak pasti
d) Tak kisah

Dan berikut adalah keputusan undian terkini setakat
jam 4.39 petang(10 Okt 2009).

Kepada pengundi Bagan Pinang yang tidak bersetuju dengan hasil tinjauan di atas,

Ayuh ! Nafikan keputusan undian tersebut esok.

Pensil dan kertas undi akan diberikan.

Usah rISAu, tenangkan fikiran dan undilah calon yang ternyata masih mempunya bISAnya!

4 comments:

Anonymous said...

isa rISAu

Nasionalis1982 said...

Ternyata..ISA masih berbISA di Bagan Pinang..

PAS dinyah sampai larut...kalah di semua peti undi.

Anonymous said...

inilah balasan mereka PAS yang selalu menghina, mengutuk, memfitnah kerajaan BN.. terimalah kekalahan terbesar di dalam banyak2 PRK kali ini.. Jangan terima saja.. beralih terus ke BN .. tiada gunanya menyokong perjuangan Pakatan yang rapuh tidak sekukuh BN.. hanya BN yang mampu membentuk negara ini dan membuatkan negara lain tetap memandang tinggi terhadap Malaysia.

Kalau Malaysia jatuh ditangan PAS, DAP atau PKR, alamatnya peperangan dengan negara-negara kuasa besar akan tercetus. itukah yang kita mahukan? Sudah tentu tidak. syabas buat kemenangan di Bagan Pinang. Tahniah kepada petugas-petugas BN, bloggers-bloggers yang mempertahankan BN di Bagan Pinang. Tapi jangan leka, perjuangan masih belum tamat lagi. Kita perlu tawan semula negeri2 yg perlu ditawan!

SABAHKITA said...

Fakta ini menunjukkan kepada kita bahawa "Perang Cyber" PAS masih kuat dan perlu dihadapi dengan usaha gigih Cyber tropper BN. Golongan muda ynga kutu IT akan mudah terpengaruh denga penyataan dalam IT atau Cyber..