Wednesday, May 29, 2013

BREAKING NEWS : Ini berita baik kepada warga SHAH ALAM


Sumber berita - BERNAMA  

Negeri berkebajikan katanya...kehkehkeh.
Apapun kami ucap tahniah kepada pengundi Shah Alam kerana akan mendapat hadiah istimewa daripada kerajaan Pakatan Rakyat.

21 comments:

Anonymous said...

YA..SETINGGI TAHNIAH KPD WARGA BANDARAYA SHAH ALAM!

Anonymous said...

YESZA...JUTAAN TAHNIAH KPD WARGA SHAH ALAM ATAS 'KEBIJAKSANAAN' ANDA MEMILIH PEMIMPIN.....

selamat berkeBAJIKan.

muahahhahahahahahahahahahahahhah

Anonymous said...

Satu lagi projek kebajikan Pakatan Rakyat !! Hahaha

Tahniah ler warga Shah Alam..saya sangat cemburu bila dengar berita ini..hahaha.

Anonymous said...

KEPIMPINAN CARTOON ALA MR BEAN.
CAKAP TAK SERUPA BIKIN.
BODOH BENORRRRRR PENGUDI SHAH ALAM.

usin said...

padan muka ko warga shah alam. tulah hadiah korang memenangkan yb samdol tu..apapun, tahniah la jugak...

Anonymous said...

Hutang 5 juta arrears tu kira lupus lah hutang tak pelu dibayar.Sebelum implement hutang PTPTN tak pelu bayar start dengan 5 Juta kasi hangus lah PR.

Anonymous said...

Inilah cth pemikiran sempit Pakatan Piggy. Sebelum subuh dh pikir nak rompak duit rakyat. Terimalah dgn hati terbuka wahai penduduk Shah Alam. Kamu pilih kamu tanggung.

Anonymous said...

di ucapkan setinggi tinggi tahniah kepada semua warga shah Alam kerana telah memilih pemimpin yg sangat perihatin kepada masalah rakyat dlm PRU yg lepas.....setakat naik dua kupang jer...apa ada hal???

Anonymous said...

Tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Di tempat lain lima kupang saja.

Anonymous said...

TERBAIK UNTUK WARGA SHAH ALAM BRAVO GITU,INGATKAN TURUN RUPA NAIK,KAH,KAH,KAH,.....

Anonymous said...

Puak Umno Bn ni apa hal nak bising !!! Nak sibuk ! Kitavorg yg sokong pakatan, itu hak kami..SO kau orang pencacai Umno pi mampos..Pakatan da kalahkan BN d Selangor, DA LUPA KAH

Anonymous said...

tak de pun yang sebuk. semua ucap tahniah sebab hasil bertambah.

Anonymous said...

betul tu. apasal nak marah. ucap tahniah pun tak boleh. takkan ucap tahniah pun nak mengamuk.

Anonymous said...

Aik..kita ucap tahniah pun tak boleh? Marah? Tak paham aku dgn pengundi PR ni.hehehe

Anonymous said...

Aik, marah nampak? Bapak marah ka?

Anonymous said...

@Anon8:18, kalo BN naik kan 1 sen, mesti ko da maki hamun, mcm syurga tu ko punye kan :D

Anonymous said...

Bapak Anuar Bin Ibrahim marah kut.

Anonymous said...

kera mana tau bahasa. puji marah, tahniah pun marah.

Anonymous said...

Ohhhhhh.....Tipah tertipu.....rupanya!

Anonymous said...

Aaiikkkk, pembangkang cakap undi BN semua harga akan naik!!!! Rupa-rupa negeri pakatan yang berlumba-lumba naik kan harga parking. Esok lusa apa pulak yang naik, cuti Tanah, cukai pintu, hapus subsidi air....negeri kebajikan.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI