Thursday, September 8, 2011

Khalid Jaafar : Cadangan bina tugu Mat Indera



Tarikh tweet : 29 Ogos, Sumber : Twitter Khalid Jaafar

Khalid Jaafar(MPP PKR) beri cadangan untuk bina tugu Mat Indera. Tugu untuk ahli komunis yang membunuh polis melayu di Bukit Kepong. Adakah orang yang beri cadangan ini sudah gila?

5 comments:

Anonymous said...

pun nak up nama sendiri..PRU13 dah dekat.

sapa yg lagi ganas belasah Melayu...jadi hero kat Pengikut Ambiga Sreneevasan

Anonymous said...

khalid jaafar ni sama mental mcm khalid ibrahim dan juga khalid samad.

Anonymous said...

Semua khalid dalam PAS dan PKR memang pukimak kot!

usin said...

setuju, setuju kepala bapak ko khalid!!! buat aku pedih je la cadangan longkang ko tu!!!

Bersih 3 Suku said...

saya setuju dgn cadangan Khalid Jaafar, kita bina tugu Mat Indera di depan rumah dia. Pacak betol² dpn gate