Thursday, April 21, 2011

Kain rentang 'misteri' dinaikkan di kawasan Lembah Pantai. Apa cerita ni Nurul Izzah?

Klik pada imej untuk gambaran lebih jelas


Gambar di atas diambil jam 8 pagi tadi. Lokasinya adalah di jejantas pejalan kaki berhadapan stesen komuter Angkasapuri.


Yang tertera itu ialah nama Nurul/PR. Adakah ia merujuk kepada Nurul Izzah, ahli parlimen Pakatan Rakyat Lembah Pantai? Apa cerita ni ?? Orang Lembah Pantai mungkin tahu.

Jika benar, adakah Nurul Izzah hanya pandai cakap (macam papanya) tapi tak pernah selesaikan masalah rakyat? Jeng jeng jeng !

9 comments:

Double Y said...

Hahaha.. Izzah kena jawab!

Cencaluk said...

Penduduk Lembah pantai memang bodoh habis-habis pun Nurul Izzah akan mengatakan ianya adalah KONSPIRASI daripada UMNO untuk menjatuhkannya.

Yang sebetulnya tunjukkan protes anda melalui undi pada PRU ke 13 kasi hantar anak PAPA HEBAT ni balik tidur.

Anonymous said...

kite undi protes ! kite undi protes ! kiter bakor...kiter bakor !

-hari-hari lalu lembah pantai, jalan banyak berlubang

Anonymous said...

kita org muda, jgn nak undi org2 cantik aje.... dia cakap memang style org tua dia... tapi, haprak pun xleh pakai... dulu aku pun minat ngan dia, konon sebab dia (lawa) tu yg sokong PKR... tapi bila ngundi, tetap pada org yg menjaga keamanan + kestabilan negara... bukan PR yg bawa budaya ganas, maki hamun, caci mencaci, rasis...

ajai62 said...

Assalam Bro

Bila mengundi gunakan fikiran dan bukan gunakan emosi, lihat sekarang apa pengundi dapat? Dapatlah cerita yang bukan-bukan tentang keluarga anugerah tuhan ni. Pokok takan bergoyang kalau tak ada angin... Nak tanya YB Nurul..Papa dia akan balik Malaysia lagi tak????

Anonymous said...

dulu pun org geram dgn BN/UMNO saja tu yg depa pakat2 undi anak puaka, padahal shahrizat & raja nong chik yg bnyk membela lembah pantai. harap2 PRU akan dtg yg menghuni PPR lembah pantai jgn terpedaya lagi

Anonymous said...

UMNO PUN APA KURANGNYA...PANDAI CAKAP GAK, TAPI MASALAH RAKYAT TAK KUNJUNG NAK SELESAI2...

2X5 JER..AKU KATA ENGKO,ENGKO KATA AKU...

Anonymous said...

kalau dah tahu wakil rakyat BN yg dulu tak selesaikan masalah, jangan lah pula wakil rakyat PR pun buat bodoh dan tak selesaikan masalah.
Sepatutnya, tunjuk lah pada rakyat yg kamu boleh buat lebih baik. Kalau sama @ lebih teruk, baik tak payah undi lagi.

Anonymous said...

Selagi Selangor ni tak dapat balik kat UMNgOk @ UMporNO...

Selagi tu lah diorang ni meroyan, meraban, meracau...macam orang gila talak...

Tak dapat bapak...anak pulak jadi mangsa...

Haiya...musuk punya olang...selupa telo temelang ma...

Mau cakap olang pun bukan...mau cakap antu pun bukan...

Apa ciakap...????????????

Wa pun talak tau ma...

Selupa babi lo...

Haiya!!! jangan itu macam ma...