Tuesday, April 5, 2011

Adakah ini moral bakal PM Malaysia???





Cepat beli akhbar hari ini...confirm laku macam pisang goreng panas. Skandal seks yang menggemparkan negara dan dunia telah didedah.


Muka depan Utusan Malaysia letak wajah si pelaku dikaburkan.
Muka depan Kosmo lagi mantap..wajah tidak dikaburkan. Kalau tanya budak tadika siapa dalam gambar tu..dia pasti akan dapat menjawab dengan tepat. Tidak lain dan tidak bukan jawapannya ialah ANWAR.

Moral seperti syaitan. Pemimpin anugerah tuhan? Bakal PM Malaysia??

Saya petik satu
komen menarik dari blog GAP. Fikir-fikirkanlah...
Anonymous pak jabit said...

aku cuba nak menafikan itu DSAI...tp seawal 6 saat pertama ...ketika jatuhkan seluar.....senyuman, jelingan & kumis serta janggut jelas menampak wajah beliau....dr segi tubuh badan...wallahhualam...ni le first time aku tengok badannya tanpa baju....tp ini lah rupa badan org berumur.... selama ini aku hanya tengok muka dia ade....so aku pasti 100% itu muka dia dan sememangnya dia...maaf DSAI & PKR...kali ni vote aku tak ke korang...

April 4, 2011 7:20 PM


3 comments:

Anonymous said...

Moral sesuai utk chua soi lek,

Untuk org Islam, inikah akhlak pemimpin yg kita mahu?? Akhlak gambaran bagi keimanan.

Anonymous said...

alhamdulillah..kebenaran dan keadilan makin terserlah.

doa dan solat hajat PAS dimakbulkan Allah.

Anonymous said...

Bagi yang sudah buat Solat Hajat, terimalah hakikat hajat anda sudah termakbul, kalau tak terima juga baik tak payah solat lagi.