Sunday, June 27, 2010

Pemimpin Melayu bergeseran di Twitter


Malu..malu…malu baca statement mereka di akhbar. Orang itu mengata, kemudian orang itu pula menjawab. Lepas menjawab, mengata pula. Saling balas membalas. Sudah lah mereka ini orang Melayu.

Media suka bukan main. Cerita panas ni boleh jual dan buat untung. Paling bahaya kalau ada media berhaluan kiri yang memutarbelitkan cerita. Kemudian ada pihak yang menangguk di air keruh. Yang untung siapa? Yang rugi pasti Mel
ayu jugak.

Sekarang dah meleret dalam twitter pulak. Tolonglah…jangan bersikap kebudak-budakan. Kamu berjuang demi siapa? Walaupun demi 1Malaysia, tapi perkara terasnya adalah Perlembagaan Malaysia iaitu a
gama Islam dan bangsa Melayu itu sendiri. Kuat bangsa kuatlah negara.


KJ, please stop this madness. Tolong jangan keluarkan kenyataan di twitter mengenai pergeseran anda dengan YB Ibrahim Ali. Kamu adalah pemimpin. Perlu tunjuk contoh yang baik kepada anak bangsa. Jangan sampai tindakan kamu merugikan bangsa dan agama sendiri.


2 comments:

Admin UMPP said...

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Kami di Unit Media Permatang Pauh selama ini hanya berpeluang membaca dan juga memberi komen ke blog Tuan. Blog Tuan telah banyak memberi info dan juga penerangan berguna buat kami terutamanya tentang putarbelit pembangkang.

Hari ini, Unit Media Permatang Pauh telah menyahut seruan DS Najib untuk memperkuatkan lagi serangan terhadap pembangkang didalam ruang maya. Dan kami dengan rendah dirinya mohon ingin bersama Tuan serta para bloggers pro kerajaan lainnya berrganding bahu didalam usaha ini.

Kami telah linkkan blog Tuan ke list kami dan kami harap Tuan sudi linkkan blog picisan kami ini ke list tuan juga. Diharap, kami yang masih baru ini akan mendapat tunjuk ajar dari pihak Tuan. Semoga perjuangan kita diberkati.

Jutaan terima kasih dari Unit Media Permatang Pauh.

My Longest Yard said...

terima kasih dan salam perjuangan UMPP