Monday, June 24, 2013

Sedang Anwar makan sedap di Parlimen, penyokongnya pula...


7 comments:

Anonymous said...

BARUA TONGONG ANWAR IBRAHIM..........
HERO CERITA KARTUN MR BEAN............KENALKAN .!

JebatKidal said...

Anwar makan sedap kat parlimen, GELAK KETAWA lagi ENGKAU jadi APA. .?
TERSERLAH SANGAT KEBODOHAN MAHASISWA "KELASS PERTAMA" INI
COME ON LA..STOP BEING FOOLED LAH.
DON'T BE A BLOODY STUPID FOOL s.
OTAK MANA TARUK. ?

Anonymous said...

otak letak kat lutut ler...

Anonymous said...

Yg kena tangkap ngan polis sbb merusuh tadi kat parlimen tuh seeloknya di pertontonkan gambar n video ANUwar angkat sumpah n makan2 sambil bergurau senda juga gelak sakan bersama2 DSN di parlimen...

mau ada yg bunoh diri nnt sbb 'manyak sakit ati wooooooooo''......

Anonymous said...

Meka tu bagaikan selipar pergi jamban aja biat si Nuar juburi tu..tak penting pun...tu lah melayu bebal..benak, sekolah suruh belajar bukan buat demo..tp mak bapak pun sokong apa nak buat..lantakmlah kau..puak mcm ini la byk masuk perkhidmatan kerajaan...jadi duri dalam daging..Najib blacklist aja nama meka ini..byk lagi anak melayu yg sokong BN kau langsung tak lpedulikan..mcm minta sedekah..masa nak minta kerja,,,puak ni ada kabel, silap maka bapak , pakcik org PTD..lagi mudah..

Anonymous said...

depa ni adalah golongan BENARRR. golongan bersih, islamik, hati jujur dan bla bla...pi la cari seluruh dunia tak ada yang lebih bersih daripada depa depa ni. oleh itu depa memilih anwar seorang pemimpin yang paling BBBAAIKK dan malaysia akan berubah wajah jika dia tu jadi PM. kagum aku bila tengok "kewibawaan" anwar, tak ada pemimpin dunia sehebat dia. jadi depa la ni tengah melalui fasa sengsara kerana perjuangan mereka ditentang oleh rejim jahat BN. perjuangan depa juga dibandingkan dengan pemimpin hebat zaman dulu konon mula mula susah tapi last depa berjaya.
pada aku satu frasa saja yang aku nak kata pada PR, iaitu KEPALA BAPAK HANGPA LA, BODOH DAN BENAK.

IBU PUSPITA said...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI