Tuesday, June 25, 2013

Kalau dengan polis London, memang dah lama mereka kena..

Ini antara polis kita dengan puak Black505 semalam di pintu masuk parlimen. Masih ada ruang perundingan antara kedua belah pihak...



Tapi kalau di London, kami agak dah lama puak musibat ni akan kena katok(tibai) dengan cota. Buat apa berunding dengan orang yang mereng 3 suku..

4 comments:

Anonymous said...

Kamu ni nampak sangat tak pernah ke London...kalau pernah pun mungkin sekejap saja dan atas tajaan UMNO haramjadah. Saya tinggal lama kat England dan polis UK adalah cukup professional dan TIDAK terikut akan arahan politik mcm Polis Raja di Malaysia!!!

Anonymous said...

Sebab lama duduk kat England la maka kamu tak tau keadaan di M'sia. Kamu percaya bulat2 apa kata PK {Penipu Rakyat} yg tak habis2 buat kacau. Betul bangsat punya macai2 PR. Dah kalau nak spin macam budak2 beringus!!

Anonymous said...

betul lah tu dok kat England lama...tapi kat ulu mana tak tau...London pun tak jejak

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI