Thursday, August 18, 2011

Selepas cubaan menolak hakim, kini Anwar cuba menolak peguam pula


Orang lain tak betul. Dia saja yang betul.
Tak habis-habis. Semua orang nak ditolaknya.

Sebelum ini, Anwar Ibrahim sibuk nak menolak Hakim Mahkamah Tinggi daripada mendengar kes perbicaraan liwatnya. Namun, cubaan tersebut gagal, gagal dan gagal.

Kini Anwar Ibrahim sekali lagi cuba menolak. Bukan lagi menolak hakim tapi kini cuba menolak peguam Zainul Rijal yang mewakili Pendakwa Raya Syariah, Ketua Pengawah Jawi dan juga Dato Jamil Khir.


" Anwar sewaktu mengulas berkata Zainul Rijal sebagai seorang peguam syariah menghina mahkamah syariah apabila melambat-lambatkan perbicaraan kes itu dan mencampuri perjalanan kes Fitnah II di Mahkamah Sivil.

“Kes ini kita majukan sebab sejak 2008, pendakwa, Menteri Agama Umno, halang pendakwaan dari berlaku. Sebagai seorang yang mengaku sebagai peguam Muslim, dia sibuk (mengganggu) kes mahkamah sivil.


Anwar Ibrahim cakap Zainul Rijal menghina mahkamah syariah kerana melambat-lambatkan perbicaraan. Ini memang tak boleh blah. Statement tahap maharaja lawak. Kata dulang paku serpih...


4 comments:

usin said...

bagusnya kalau dia usulkan pecat ketua peguamnya sendiri, sikeparat singh tuh kerana mencampuradukkan kes mahkamah dgn politik...

Anonymous said...

Dasar mulut longkang, perangai mcm bab*..itulah dia...x payah dilayan Nuar giler sepera ni...sumbat jer cepat2 dala Sungai Buloh tue...hidup x habis2 menyusahkan rakyat...

Dasar pale otak penuh taik mat jubo ni...

Anonymous said...

22 Ogos ni hang jangan lupa pegi mahkamah. Kes Liwat bila nak settle?

anti bohmau said...

agaknya dia juga cuba nak tolak qada' & qadar yg menimpa!!!

mengaku sajala nwar woi! bukti dah jelas. pakar pun dah buktikan air mani kamu yg ada dlm buntut mangsa!! apa yg kamu nak putar lagi? nak kata bukan kamu, cctv pun tunjuk kamu naik, mangsa kamu naik, semua yg bermesyuarat dgn kamu pun rasanya dah tak sanggup berbohong mengatakan sekian waktu tu kamu ada dgn mrk. padahal kamu dah ke apartmen sebelah...

selesaikanlah segera kes kamu ni. jgn nak jadi keling mabuk duk berdalih2. dah berapa banyak duit rakyat yg kamu habiskan utk membiayai kes kamu ni? setiap kali kamu tangguh berapa banyak perbelanjaan, masa, tenaga mrk yg terlibat kamu guna? kamu tak rasaka menganiayai orang lain semata2 nak memuaskan semua kehendak kamu yg bertepi tu? kalau manusia lain dah lama kena...