Wednesday, December 1, 2010

Berita kurang enak pada 1 Disember 2010


Dalam hidup ini, ada 3 benda yang kita tak dapat elak.





Pertama - Kematian




Kedua - Cukai




dan yang ketiga....












turun bawah....













turun bawah....













turun lagi....



















lagi turun....













Kenaikan Harga Minyak
!!!!!





Mulai jam 12.01 tengah malam tadi, harga RON97 naik lagi. KPDNKK macam biasa...suka buat suprise kepada rakyat.

Nasiblah siapa yang pakai RON97..terpaksa menanggung kenaikan harga minyak.

7 comments:

Pengguna RON97 said...

unlike :(

Anonymous said...

dah pakai minyak ron 95..kan ada subsudi ...tak reti2..

ron 95 rm 1.85..murah tu beb..ada subsidi untuk rakyat malaysia..


aku suke

Anonymous said...

bkn memihak pada sesiapa, tapi masa struktur harga bahan api diumumkan dulu k'jaan dah kata harga RON 97 diapung mengikut harga pasaran. Sebab tu ada pilihan untuk rakyat RON 95.
Mau yang berkualiti kenalah berkorban kan?

Anonymous said...

INI BKN ISU YG BESAR MASIH ADA PILIHAN RON 95,LAGI PON KEBANYAKAN RAKYAT GUNA RON 95.HANYA YG BERKEMAMPUAN GUNA RON97 NIE.

Anonymous said...

padan dah dengan muka ko tu magkuk hayun

ko dah gila babi sakai dok pangkah BN

amik la rasakan minyak naik !!

pegi mampos ko dgn anak beranak ko , bungkus tak p[ayah pakai kapan, pakai bendera BN aje pastu bergolek masuk kubur !!

hisham said...

kepada anon 2:34..
jangan jadi anjing lah dok menyalak tak tentu pasal.
minyak RON95 masih murah..guna jer lah.
bagi aku kalau kerajaan naikan minyak RON97 hingga rm3.00 pun aku peduli apa.
janji RON95 tetap harga sekarang atau pun murahkan lagi.
yang mampu beli kereta mewah tu lantak lah.
dia orang yang guna RON97.
aku yang guna wira buatan malaysia nih...tak der kisah...RON95 tetap jadi pilihan.
cadangan pada kerajaan...naikan harga RON97 ke rm3.00 seliter dan turunkan harga RON95 ke rm 1.50 seliter.
baru betul dengan selogan rakyat didahulukan...

anti bohmau said...

salam,

setuju benor aku hisham oi! buat apala nak menyalak2 minyak naik harga kalau tak pakai pun ron97 tu? saja2 kerja nak bangkang? tak dak kerja sungguh!

ron95 kan dah diberi subsidi? nak pakai minyak yg standard, ada class, beli sajala ron97 tu. tak dak sapa pun paksa guna minyak mahal tu. saja nak buat gempar kononnya rakyat tersiksa la? poorah!

yg pakai ron97 ni orang kaya2 la, yg pakai merc, bmw, peugot, ferrari mcm azmin tu...

asyik nak bangkang ja! pikirla pakai otak skit. kalau bapaklu kaya boleh beli kereta mahal2, apa lah sgt minyak naik 15sen tu?