Friday, May 7, 2010

Saifuddin buat lawak..memang terbaik!!



Seramai 20 ahli NGO yang menganggotai Majlis Gabungan NGO Pembela Negara (Magaran) telah berkumpul di hadapan ibu pejabat PKR semalam bagi membantah kenyataan penyelaras Pakatan Rakyat, Datuk Zaid Ibrahim berhubung titah Sultan Selangor.

Bukan 200 atau 2,000 atau 20,000 orang. Cuma 20 orang sahaja. Jadi tak perlulah rasa takut. Lagipun bukankah PKR telah lama mendidik dan mengajar rakyat untuk berdemo dan berhimpun secara haram. Tahniah kepada anda kerana berjaya membentuk budaya ini. Jadi bila rakyat buat demo di jalanan bagi meluahkan perasaan, jangan pulak marah. Nanti orang kata ludah ke langit, terkena pada muka sendiri. Padan muka!

Terima kasih pada Saifuddin Nasution selaku setiausaha agung PKR kerana menghormati hak rakyat bersuara dan berhimpun secara aman. Bagaimanapun, beliau berkata tindakan kumpulan tersebut adalah biadap dan mengeluarkan kata-kata kesat dan beraksi lucah, bukan sahaja bersifat provokatif tetapi tidak termasuk dalam lunas prinsip bersuara dan berhimpun secara aman. Malah, Saifuddin berkata, ia boleh mencetuskan kacau bilau ketenteraman awam. (klik sini)

kah kah kah kah kah...gelak sampai putus urat geli

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah…provokatif? Beraksi lucah? Kah kah kah kah …Kacau bilau? Kah kah kah..ketenteraman awam? Kah kah kah kah kah kah kah. Biadap? Kah kah kah kah…jom layan gambar kat bawah ni.....lu pikirlah sendiriiiiii
















Adakah abang yang mengangkat gambar Anwar ini telah bertaubat dan insaf?

6 comments:

Anonymous said...

PKR lupa, mudah lupa dan terus melupa...puak inilah yang mengajar rakyat berdemo di tepi jalan dan tepi longkang.

Anonymous said...

Nak tengok wayang kunyit hidup dengan bijan kunyit CIFUT BABI akan disiarkan minggu depan pada 10.Mei.2010 di mahkamah Jalan Duta KUala Lumpur.
Harap Maklum

ejarll said...

kesian saifuddin,

die baru sedar dari "pengasan" ke apa?

die lupa ke, "anjing" berdemo, memekik, ckp benda2 lucah,maki hamun tu sapa sebenarnya?

BODOH ke BANGANG si saifuddin nie...

Anonymous said...

Saifudin oi,Lu org ingat lu org saja bolih ada atas jalan buat demo jangan ingat kita org pun tak bolih tapi kami masih ikut undang undang jangan ingat kau bolih kumpul org untuk berdemo kami pun bolih lebeh dari org org kamu kalau setakat hasut budak sekolah untuk berdemo itu kerja anjing kurap sudah lah Saifuddin perjuangan kau org sia sia saja tiada bawa apa apa pun.

Anonymous said...

BODOH kalau diajar jadi BIJAK, ni tidak dah BODOH jadi Bengal pulak, buat buat lupa...agaknya puak puak Pukatan Riot ni baru bangun dari koma kumit komo kot. Hai sendiri bikin riot (trademark) sendiri buat kacau ko kata "demokerasi". Tapi orang lain buat tak boleh cheh puihhhh...ini la orang melayu nama melayu tapi mudah lupa dan buat buat tak perasan..

Tau pulak ko marah, sakit hati, cakap lebih kurang cakap lucah ye...kita pun nak jugak buat jgn ko kata tak boleh pulak. Kalau ko tak kita buat..sewel. Yang betina KAK ANNE (fuh nama org puteh) tu mcm lalok meroyan kan tangkap letak dalam bilik karaoke baru tau melalak ko pai tekak kering.

Media Cyber said...

melayau politik sempit...