Saturday, April 20, 2013

Datuk Kamalia Ibrahim kini dikenali sebagai BEKAS Naib Ketua Wanita UMNO



4 comments:

Fendi Samad said...

ni la pemimpin bila dia diberi pangkat dan kuasa nanti dia tidak akan turun. Dan siapa yang mencabarnya akan dicantas tanpa belas ihsan. Lebih baik dipecat kerana beliau bukan team player. Dok cakap kat orang bawah selama ni sendiri tak ikut. Ini menunjukkan beliau hanya pentingkan diri sendiri!! Orang sebegini la yang menikam parti dari belakang dan sekarang baru tahu siapa orang selama ini yang memecahbelahkan parti.

bayan said...

Nasib baik Penyelaras DUN Kota Angerik tak ikut sama.

Anonymous said...

diberi calon DUN skali jawatan exco tp nak PARLimen,ni pemimpin takde maruah,jati diri dan jiwa perjuang,elok parasit macam nie keluar dari parti yang membela bangsa.lepas nie biar dia terkapai2 lagipun beliau bukan ler terpengaruh sgt dalam wanita pun mcm isi tempat naib jer

Anonymous said...

Inilah jadinya jika memegang sesuatu jawatan didalam sesuatu pertubuhan tiada KEIKHLASAN dalam diri..... yang mana lebih MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI SAHAJA......