Monday, June 27, 2011

BERSHIT mahu menggulingkan kerajaan yang dipilih oleh majoriti rakyat Malaysia




Puak-puak bullshit menggunakan BERSHIT untuk gulingkan kerajaan.

BERSHIT menyalak tak tentu hala kononnya 'pilihanraya di Malaysia tidak adil' sebagai alasan untuk turun ke jalan raya menentang kerajaan.

" Bagi saya walau apa pun alasan mereka, matlamat akhir mereka adalah untuk menggulingkan kerajaan. Ketika demonstrasi jalanan 1998, matlamat kami ketika itu adalah untuk menggulingkan kerajaan.

Saya masih ingat lagi kata-kata Anwar, ketika beliau memarahi saya atas penggunaan ayat “menggulingkan kerajaan”. Beliau menyatakan jangan sebut menggulingkan kerajaan kerana ia adalah agenda tersirat.

Beliau nak saya nyatakan isu lain seperti pilihan raya lebih adil, memperjuangkan keadilan dan sebagainya. Namun sebenarnya yang tersirat adalah untuk menggulingkan kerajaan. Oleh itu bagi saya tujuan Bersih bukan membersihkan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tetapi mempunyai agenda tersirat mahu menggulingkan kerajaan. - Mohamad Ezam Mohd Nor, Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan(AMK).




No comments: